Linkedin: "La xarxa professional"

  • Published on
    24-May-2015

  • View
    627

  • Download
    3

DESCRIPTION

linkedin, utilitats, utilitzaci, empreses, grups de debat,

Transcript

  • 1. LINKED IN: La xarxa professional

2. Qu s LinkedIn?http://www.youtube.com/watch?v=R5n7Or0ab_0 3. *Ms de 100 milions dusuaris mundials*A Espanya 1,6 milions dusuaris (mar 2011)http://wwwhatsnew.com/2011/03/22/linkedin-llega-a-los-100-millones-de-usuarios-infografia/ 4. Inici de Linkedin 5. Format de Linkedin 6. UTILITATS DE LINKEDINGenerar Contactes eficaos.Dominant les estratgies de cercaDesenvolupar la Marca i Generaci deLeadsAportaci de Valor a travs dels Grups.Promoci de Productes i ServeisPestanya P&SDirectAds: promocional o Distribuci devalor www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 7. GENERAR CONTACTES PROFESSIONALSEFICAOS Target definido783Resultadosde cerques Contacte137 en el compartitmeu 2 nivellwww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 8. EMPRESES A ON ESTAN ALS MEUS CONTACTES2.946 empreses a Madrid, amb contactesde 1 i 2 grau.www.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 9. NIVELL DINTERLOCUCI ACONSEGUITNivel dInterlocuci alque accedeixo Com la meva xarxaQuinsmintrodueix en contacts de lempresa objetiu 1 nivell empoden referenciarwww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 10. UTILITATS DE LINKEDINGenerar Contactes eficaos.Dominant les estratgies de cercaDesenvolupar la Marca i Generaci deLeadsAportaci de Valor a travs delsGrups.Promoci de Productes i ServeisPestanya P&SDirectAds: promocional o Distribucide valor www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 11. DESENVOLUPAMENT DE MARCA Linkedin com a Xarxa SocialLloc virtual a on interacto amb altresprofessionals.Comparteixo contingut relevant per a ells.Els hi aporto valor. www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 12. MARCA: ELS GRUPS EN LINKED IN Hi ha quasib 800.000grups a LinkedinCercador de Grups per paraula clauwww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 13. Grups de debat 14. Grups de debat 15. GRUPS LINKEDINPost a Linkedin Objetiu: DinamtizarDebats que la Comunitat per a generen generar dileg iintersconversa.www.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 16. UTILITATS DE LINKEDINGenerar Contactes eficaos.Dominant les estratgies de cercaDesenvolupar la Marca i Generaci deLeadsAportaci de Valor a travs delsGrups.Promoci de Productes i ServeisPestanya P&SDirectAds: promocional o Distribucide valor www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 17. CREACI DE PGINA CORPORATIVAAfegir empresa 18. CREACI DE PGINA CORPORATIVA Afegir nom de lempresaAfegir correu electrnic amb dominiempresa (no gmail, yahoo, etc) 19. PRODUCTES I SERVEIS Lempresa pot vendre i/o promocionar elsseus productes Les Recomanacions apareixen per proximitat a la teva xarxa Els Usuaris poden recomanar elsproductes ofertswww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 20. PUBLICITAT EN LINKED IN Nom de la Campanya Pots crear fins a 15variacions del mateix anunci per a veure quin funciona millor Linkedin tajuda a elaborar lanunci www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 21. PUBLICITAT EN LINKED INMercat objetiu Criteris deSegmentaciwww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 22. PUBLICITAT EN LINKED INCost mxim percada click Pressupost diari recomanatwww.exprimiendolinkedin.comby Pedro de Vicente 23. CRECA AVANADAEls resultats de cerca procedeixen de la teva prpia xarxa de contactesen els seus diferents nivells excepte si cerquem per paraula clau www.exprimiendolinkedin.com by Pedro de Vicente 24. Possibilitats a Linkedin per empresesQu poden fer les empresesUtilitzaciSollicitar recomanacions per Revisi de la descripci de laatraure nous clientsnostra empresa (clara)Mantenir contacte amb les Incloure productes i serveis ambpersones que ms els interessa el informaci detalladanostre negoci (Influencers)Contacte amb provedors Analitzar qui segueix a la nostraempresaParticipar en grups de debat delAfegir la geolocalitzaci de lesteu sector (Referents de marca) nostres oficinesUtilitzar Linkedin Answers per aPublicar arxius directament en elfer preguntes perfilRespondre preguntes de la tevaSincronitzar la compta de TwitterespecialitatMostrar a quins seminaris/fires Afegir el Bloc professionaletc anemSeguir empreses que ens Compartir PresentacionsinteressenPublicaresdeveniments/cursos/seminarais 25. Possibilitats a Linkedin per empreses Iniciant una estratgia B2B a Linkedinhttp://www.exprimiendolinkedin.com/2011/04/linkedin-decalogo-para-una-estrategia-de-empresa-b2b/http://www.cookingideas.es/diez-maneras-de-utilizar-linkedin-para-beneficio-de-las-pequenas-empresas-20110328.html 26. Comptes Premiumhttp://www.youtube.com/watch?v=ubw9Ssf4seE&feature=relmfuhttp://www.youtube.com/watch?v=Ig5vPcDQvsY&feature=relmfu 27. CONCLUSIONSLinkedin y las DOS Estratgies de MK Estratgia Push: Utilitzem els nostres contactes per a arribar al nostre target professional. Estratgia Pull: Podem generar inters en el Mercat per a que aquest truqui a la nostra porta: Aportem Valor via Grups (canals de distribuci) Pestanya Productes i Serveis (Recomancions) Publicitat molt segmentada i gran controlwww.exprimiendolinkedin.com del ROIby Pedro de Vicente 28. Lalternativa: XING13 milions dusuaris. 1,5 milions a Espanya. (3 paia per darrera Alemanya i Turquia) 29. Lalternativa: XINGComparativa Linkedin vs Xing 30. Fundaci CATIChttp://www.catic.cat , info@catic.cat Tel: 931131267http://www.twitter.com/fundaciocatichttp://www.facebook.com/fundaciocatichttp://www.linkedin.com/company/fundaci-catichttp://www.slideshare.net/FundaciocaticEva Castilla . Consultora en mrqueting digital i xarxes socialsecastilla@catic.cathttp://www.twitter.com/eva_castilla @Eva_Castillahttp://es-la.facebook.com/eva.castillahttp://www.linkedin.com/pub/eva-castilla/11/914/b09http://www.slideshare.net/Eva_Castillahttp://panoplis.blogspot.com